Título: Learning from thirty years of experience
Resumen:Casos prácticos de formación del profesorado para la sostenibilidad
Summary:Case studies in teacher education for sustainability
Fecha publicación: 2023
Autor: Dirección General de Educación, Juventud, Deporte y Cultura, PPMI; Tilbury, Daniella ; Mulà, Ingrid
ISBN / ISSN: 978-92-68-01935-1
Link: https://n9.cl/046611
Palabras clave: aprendizaje profesional , desarrollo sostenible , Dinamarca , economía verde , educación medioambiental , Escocia , estudio de casos , formación del profesorado , formación profesional , Hungría , informe , innovación , Italia , microcredencial , organización no gubernamental , programa de enseñanza , sistema de enseñanza
Keywords: Denmark , case study , innovation , innovation , Italy , case study , environmental education , case study , sustainable development , sustainable development , environmental education , sustainable development , sustainable development , non-governmental organisation , teaching programme , teaching system , Hungary , Italy , micro-credentials , teaching programme , Scotland , vocational education and training , green economy , micro-credential , teacher training , Hungary , innovation , Scotland , teaching system